7/21/12

Lelaki yang dipilih...

Hi and Assalamualaikum.


Sihat? Macam mana dengan puasa? Ada ponteng? Kalau tak ada, Alhamdulillah :-)




So, back to the topic. Pasal lelaki yang bertubuh sasa. Hmm. Would girls date them? Are they boyfriend material? Bagi pendapat aku... Hmm... Memang rasa macam ohh mai gadd, ohcemmnyaa bila ada boyfriend yang badan dia sasa ni. Dia boleh protect kita bila-bila masa.





Tapi sebenarnya badan macam hulk ke ape ke tak penting pun bila kita nak pilih teman hidup kita. Badan macam hulk tu mungkin satu perkara tambahan. Benda yang paling penting ialah rasa saya dan cinta kita terhadap lelaki tu dan rasa syang dan cinta lelaki tu terhadap kita. Tak guna rasanya kalau lelaki tu badan macam hulk tapi perasaan tu tak pernah pun wujud antar kita dengan dia.


Biarlah teman hidup kita tu badan dia tak macam hulk aslkan dia dapat sayang dan cinta kita seadanya. Lagipun kalu dah nama ssyang dengan cinta mestilah lelaki tu akan protect kita yang kaum perempuan ni bila-bila masa diperlukan. Lelaki memang dicipta untuk melindungi perempuan. So tak ada masalh pun kalau teman hidup kita tu badan dia tak macam hulk.


Tapi ada jugak la golongan perempuan yang impian dia nak ada teman hidup yang badan dia macam hulk. Mungkin bagi dia lelaki yang badan macam hulk ni lelaki yang paling ohcemm buat dia. Lol. Siapa tau kan? Lain orang lain pendapat.



Fyi, prempuan ni tak pandang sangat psal rupa. Rupa ni perkara kedua. Tapi ada juga golongan yang berpendapat yang rupa itu memainkan satu peranan penting dalam sesuatu perhubungan. Ya, ada juga betulnya disitu. Sebab sometimes perempuan bila jumpa lelaki yang muka dia handsome macam Zayn Malik semua perempuan berebut-rebut nak jadikan dia pasangan hidup.


Bila someone tu dapat jadi pasangan hidup dia, girls yang lain sema cakap "Untunglah kau dengan dia.." "Untunglah boyfriend handsone" "Untunglah kau, yelaa... Aku ni siapa je" Come on egirls! apa gunanya kalau dia punya muka macam Zayn Malik tapi dia tak pernah cinta dan sayang kat korang? Perempuan yang dipilih mungkin tak secantik yang korang sangkakan. Tak bermakna bila seseorang itu jenis yang 'ada' rupa dia punya teman hidup pun nak yaang jenis cantik/handsome or wtv.


So secara konklusinya, lain perempuan lain cita rasa dia. ada perempuan yang minat lelaki jenis badan macam hulk, ada yang tak. Ikut cita rasa masing-masing :-)


So, itu sahaja untuk harini. Bye!





No comments:

Post a Comment