8/30/11

Sebelum kau pergi .

Izinkan daku berkata-kata,
Sebelum kau pergi meninggalkan kita,
KITA itu satu cerita,
Yang berwatakkan kau aku dan duka cita.


Maafkan aku kerana menghadirkan diri,
Dahulu menghilang tapi kini kembali,
Menghilangkan diri kerana dikianati,
Oleh perasaan hati yang kini mati.


Ku sangka cinta itu manis sekali,
Tapi malang sungguh nasib ku ini,
Sekelip mata dia pergi,
Kini ku sedar silapku sendiri.


Ego aku terlalu tinggi,
Cemburu buta mengawal diri,
Satu silap dan aku kunci,
Hati yang keras yang kini sepi.


Kini ku sedar aku yang salah,
Tidak berlawan dan hanya mengalah,
Ku sangkakan kau yang salah,
Aku hanya mampu mengalah.


Cinta yang dibina aku buang begitu,
Kerana sesuatu dipanggil cemburu,
Kalau begitu memang silapku,
Aku akui ampunni lah daku.

Wahai kekasihku....


**********************************************************************************

Wah. Jiwang jugak MD ni kan? HAHA. Bukan Stinson sorang pandai berpuitis. Aku pun boleh. Sebab tu lazer user ni unik dan lain dari yang lain. Ade info-2 best. Ade idea-2 menarik. Ade puitis-2 luahan hati pulak tu.

Firstly aku nak cakap. Aku tengah bosan. I can't fall asleep tonight. Kisah lame masih menghantui diri aku. Tapi sebenarnye sebab aku dah puas tido petang tadi. HAHA. Well, maybe ini satu care untuk move on. Dengan berpuitis. SO, try it.

In past relationship we should look back. Not to regret but to improve ourself. Not to be sad. But to smile because it is better that we go our separate ways. Not to cry. But to smile because you know that if he/she is the one for you. Than nothing can keep you apart in the future.

Kata-2 ni aku khas kan untuk Stinson, diri ku dan readers yang hadapi masalah untuk move on. Well, aku sedang move on.

And kalau si dia sedang membaca. Yes, dia. Insan yang aku pernah panggil kekasih. Engkau masih aku cintai. Rasa itu tak pernah mati. Dan aku tahu kalau ade jodoh nanti. Kita pasti berjumpa lagi.

SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR DAN BATIN
BY;Midnight Dweller 

2 comments: