9/23/11

Mawar khayalan







Selepas kejadian "break-up" terjadi pada diri seseorang,
dan ada kalanya mereka semua berfikiran seperti
"kalau lah aku dapat undur kan masa tu balek , aku akan jage dia betul betul , aku tak nak curang , aku taknak busted dia or aku taknak buat something yang boleh dia marah sangat kat aku sampai jadi macam ni"





(Dan pasti situasi anda yang membaca / yang baru break-up seperti ini , teringat waktu bersama)




&



Dua gamba ni aku tunjuk kat Uolls semua untuk Uolls paham and senang nak Hadam dalam kepale hotak Uolls semua ,


WAKE UP ! WAKE UP !


dia dah lame pergi , jangan kau fikir kan lagi pasal dia
dan kau jangan cuba cuba lagi untuk berMawar Khayalan lagi
mulai detik ini
biarkan dia cari jalan hidup dia sendiri dengan orang baru di sisi nya .




Tapi pada aku , hidup aku .
(selepas aku buat analisis) aku tak akan pikir macam tu

JIKA

aku dapat peluang untuk
"undur kan masa itu kembali"
kerana , pada aku . aku akan menyakit kan hati aku sendiri bila dapat tahu dia ade lagi dengan aku . sudah banyak dajal celake dia buat dekat aku dan aku terima dia buat kali ke dua apabila aku undur kan masa itu .

sebenarnya bukan itu yang aku akan buat , dan sebetul nya
jika aku dapat "undurkan masa itu kembali"
aku nak sangat parents aku hanta aku belajar , dan aku akan belajar betul betul . buat semua nya dengan kasih sayang ibu bapa sendiri . tak perlukan kasih sayang daripada perempuan pada zaman sekolah which is : "cintamonyet"

If aku dapat patah balek , aku nak usaha kan semua matapelajaran aku tu biar aku score subject . then aku akan pergi tinggal kan Johor Bahru untuk sekolah yang lain . supaya aku tak berjumpa lagi dengan si dia akibat kesilapan aku semasa belajar dahulu .




Tapi semua itu cuma MawarKhayalan
aku kene terima dengan apa ada nya sekarang .



1 comment:

  1. wow. kalau aku boleh ulang balik masa, aku tahu semua jawapan betul masa PMR O_O

    ReplyDelete