8/14/11

Sekolah.


Korang nak tau apa yang lagi teruk daripada percintaan?
sekolah.
siapa suka sekolah angkat tangan.
haha, siapa yang angkat tangan tu gila.
seriously,
dengan budak-budak sekolah yang selalu dengki-mendengki, kawan-kawan yang tikam kita dari belakang, cikgu-cikgu sekolah yang berat sebelah, cikgu disiplin yang selalu sangat gunting rambut aku yang tengah lawa (serious cikgu jealous ke dengan rambut gua ni?), ex-ex lama aku yang selalu mengigatkan aku tentang kisah silam, kerja rumah yang terlebih banyak dan peperiksaan yang menyusahkan.
setiap kali kelas start kau teka aku buat apa?
hahaha, tu pun kalau boleh la kan. kalau tak boleh tidur aku
talk and talk and talk and talk.
awesome kan? hahaha. tapi serious sekolah pun ada perkara baik juga.
kalau bukan sebab sekolah mak ngan ayah aku mungkin tak akan berjumpa. kalau bukan kerana sekolah aku tak jumpa kawankawan baik aku yang aku nak bawak sampai mati.kalau bukan sebab sekolah aku takkan nak ber-blogging ni.
lagi satu masa sekolah lah masa yang paling berharga dalam hidup kita. pertemuan, perkenalan, perpisahan dan percintaan adalah perkara yang biasa kita lalui dalam hidup kita. tapi zaman sekolah kita lalui sekali sahaja seumur hidup kita. zaman persekolahan best. kalau tak percaya cuba tanya abang-abang dan kakak-kakak yang da tak sekolah, tanya dia best tak sekolah, rindu tak sekolah, mesti dia cakap rindu. really. school is good.
hahaha. so lepas ni jangan tidur dalam kelas dan cuba fokus kan study. ohh, dan jangan lupa enjoy masa persekolahan anda. bersiap sedia ke sekolah dengan azam baru!
YOURS TRULY,
Mister Stinson.

No comments:

Post a Comment