8/15/11

Trial.

So, amacam Trial week? Best? Stress? HAHAHA. Kesian korang yg tga Trial(PMR) dan da nak Trial(SPM) ni. Tapi aku pelik, bila aku online Muka Buku tadi (pukul 1 pagi) masih terdapat beberapa ekor PMR candidates yang melayan Muka Buku. Aik, pelik je? Dari menelaah Muka Buku tu lebih baik korang menelaah buku ilmiah ada juga manfaat kan? HAHAHA. Rasa macam hipokrit pula. Sebenarnya, aku masa Trial tahun lepas memang huru-hara. Lagi-lagi bila jumpa member-member.
aku memang huru-hara. please don't judge me. tapi disebabkan huru-hara aku lah result aku pun huru-hara. jangan tanya. TERUK. HAHAHA. Jangan lah jadi macam aku. usaha tangga kejayaan. Berhenti lah Facebook-ing sekurang-kurangnya smpai habis trial. boleh kan? bukan untuk masa depan aku, tapi untuk korang juga. Biar stress sekarang nnti bila da habis trial nanti korang merdeka lah sekejap sebelum PMR/SPM sebenar tiba.

GOOD LUCK TO ALL PMR AND SPM CANDIDATES FOR THE TRIAL.

THAT AWESOME BLOGGER,
MISTER STINSON


No comments:

Post a Comment