8/16/11

Ape tanda orang itu sayang kita ?

Haaa. Interesting kan post kali ni? Tadi aku saje-2 melawat fb kawan aku. Dia tulis kat wall dia. 'Ape bukti orang sayang kita?' SO, aku terus login blog ni untuk meluahkan pendapat aku tentang topic ini.

Selalunye. Post aku lebih kepade persoalan tentang cinta dan kehidupun. Korang perasan tak? Haha. Kalau si Stinson tu banyak post pasal bende-2 yang remaja alami. Sekolah and all that.

So, itu keunikan blog ini. Korang ade choice nak bace sape punye post. AKU, stinson, shifu dan ramai lagi akan menyusuli.

Let's get back to the topic. Ape tanda orang itu sayang kita? Haa. Bukan nye susah sangat nak jawab soalan ni and bagi pendapat.

To me. If you truly love somebody. In order to show that, the main idea is with Care. YES, show that you care about that person. Ask him/her how is he/she today? How did the exam when?

Tanye soalan simple-2 macam tu pun dah menunjukkan yang korang dah care dekat dia. Senang kan? Same goes the other way around. Walaupun seseorang tu tanye soalan simple-2 macam 'dah makan belum?'. Itu menunjukkan yang dia ambil kisah dan tahu pasal korang.

Ini baru saje 1 tande yang orang itu sayang kita. Banyak lagi akan menyusuli .
Take care readers and be caring to others as they will to you.

BY; Midnight Dweller

No comments:

Post a Comment