9/7/12

Journal Lazer SEP2012

Assalammualaikum wbkt.

Rindu MD dengan blog ni. Dah lama mengidam nak pot macam-macam article tapi tak berkesempatan. Tapi tidak mengapa. Akan datang  pasti akan ada banyak post dari kami. Kenapa? Sebab 80% daripada crew kami akan melangkah keluar dari penjara persekolahan. JYEAH !

Dan seperti biasa, jari MD dan Mister Stinson akan rancak menari-nari di atas keyboard yang berhabuk ni. Rasanya Stinson dah ada banyak project article untuk korang semua. Dan yang pasti MD akan pastikan ada article-article daripada yours-truly untuk buat santapan jiwa korang yang buas buana tu.

What's hot?

Lazer User Igniting List September 2012

1. PROJECT LOVE ROUTE oleh STINSON. Sangat teruja dengan initiatif Sang Stinson yang bakal merungkai perjalanan-perjalanan percintaan. #A MUST READ

Link : Project Love Route - Intro

2. Lazer User's Female crews. We have 3 hot chicks here but none of them are for you. Haha. Korang jangan nak miang-miang dekat blog ni. Baca blog ni untuk belajar bermiang di luar boleh. Bermiang dengan writer kami? See my fist here? Female crew are off limit. Semua dah kene booking. *evil grin. And like i said. They are hot, hot and hot. 

3. PROJECT YOUTUBE ! Yeah , you heard it right. Lazer User kini memasuki gelanggang youtube. Our first openhouse-made video is a cover of Kau Harus Ada by Hujan. #A MUST SEE



4. PROJECT mythDWELLER. Apa itu mythDWELLER? wah wah wah. Project ni bakal merungkai misteri-misteri dan propaganda yang kita tidak terfikir oleh fikiran akal kita sendiri. Kerana tidak sedar dan tidak pernah kisah. Walaupun bunyinya macam MD rungkai kan benda yang remeh-temeh. Tapi kalau MD tak rungkaikan. Siapa lagi yang nak buat kan? 



What's next? The Upcoming List 

1. A TALKSHOW ON YOUTUBE called LazerUser VLOG ! Yeah baby ! We're more than just a blog now. Kami ada initiatif baru. Misi baru. Dan kebenaran yang baru untuk dikongsi dengan jiwa-jiwa yang membaca dan menonton kami di blog mahupun youtube. Akan datang lebih banyak lagi yang kami akan offer kepada anda semua seperti COVER LAGU, SHORT FILM, ORIGINAL SONGS? Macam makan burger kan? Complete satu set kasiatnya. Ada semua dalam satu channel. SUBSCRIBE>LIKE>SHARE

Link : LazerUserCrew

2. More crew! Yes, kami dah semakin berkembang. Blog tambah youtube equal lebih banyak crew. Do the math. Kami dah add beberapa orang crew baru dan akan datang akan ada lagi new recruit. Dengan cerita another HOT CHICK. WOAH! 


LAZER USER is running some changes around here. The crew are getting awesomer! Stay tune for more.
-Midnight Dweller-


No comments:

Post a Comment