9/11/11

Mentaliti Serupa Ba Alif Ba Ya (Babi)

Hai, follower blog sekalian. Aku bosan dan mulalah berblogging ni.

Blog kali ini aku nak story pasal, jeng jeng jeng: Playboy. Sebenarnya aku rasa Midmalam Dweellleer tak berapa nak faham hati seorang playboy. Meh, aku story kasi terang sikit.

Lelaki secara azali lahir sudah mempunyai nafsu yang buas bagai binatang buas di hutan. Sesetengah lelaki (kebanyakan) zaman sekarang ni aku lihat da bagai binatang jantan yang membawa penyakit H1N1 yang hidup di hutan. Ye la, iman tak kuat. Sembahyang wajib tu, haish. Tak yah la story kan?

Balik kepada cerita asal, binatang itu suka mengawan. Kalau diadaptasi ke dalam hidup manusia mengawan ni sama dengan mengusha, so memang tak de beza la kan? Lelaki pun ramai yang suka proses mengusha sahaja, lepas usha malas nak jaga. Binatang itu pun lepas da mengawan malas nak jaga da.

Selepas perempuan tu sudah puas di mainkan, lelaki itu mulakan proses mencari lain. Samalah dengan binatang itu, lepas puas mengawan terus cari betina lain. Yup, memang sama. Mentaliti yang sama. Lelaki sebegini tak suka tanggungjawab menjaga hati si perempuan, samalah dengan binatang tersebut, selepas mengawan taknak ambil kisah pasal si betina lagi.

Sebenarnya playboy dengan binatang ini tiada beza sangat pun, cuma dari segi paras rupa sahaja. Boleh teka tak binatang apa? Ya, binatang itu adalah BABI. Bagi aku play boy ni metaliti serupa babi. Maaf terkasar bahasa tapi ini la kebenarannya. Dan aku rasa ramai yang setuju dengan pemikiran aku ni.

PERAWAN GILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment