9/9/11

Playboy VS Midnight Dweller

HAHA. Topic hot. Playboy. Yes, aku assignment kali ni adelah tentang playboy/player/buaya darat dan lain-2 yang sama erti dengannya. Untuk pengetahuan korang semua. MD ni dulu part-time playboy.

Amacam? Percaya tak? HAHA. Tak de lah. Aku nak usha perempuan pun susah. Ade hati nak jadi player. In your dream's MD. 

Sifat player ni bukan sahaja ade dalam diri seorang lelaki. Malah diri perempuan juga. YES. Perempuan pun ade yang buas sampai nak pasang 3. Kalau perempuan pasang 3. Lelaki mesti lah lagi hebat kan? HAHA.

First thing first. Player ni rase dia hebat. Ye lah kan. Pasang sampai banyak. Hebat lah sangat kan? Tapi lagi hebat orang yang mampu setia sampai bertahun-2 dah akhirnya mampu mendiri kan satu rumah tangga yang bahagia dari korang(player) yang tak tentu hala hidupnya.

Yes. Player tu satu sifat yang dikeji dan dibenci. Sape yang anggap player tu hebat. Haha. Nanti satu hari kau kene permainkan padan muke. Yang player pun same.

Kalau alasan kau "aku pasang banyak-2 sebab nak cari yang paling sesuai dengan aku". Go dig your own grave. Sebab nanti. Mana yang korang pilih and rase paling sesuai tu lah yang akan kecewa kan korang selepas korang kecewakan yang lain.

Padan muke korang. HAHA. Yes. Mood aku sedikit JAHAT malam ni. Maklumlah. Tengah gaduh dengan playboy-2 kat luar sane. *kasi satu penumbuk kat muke korang

Eh, dah lebam sebelah muke. Masih boleh pikat orang tak? Haha. Ape main pikat pakai paras rupe dan ketampanan bile kita boleh pikat pakai hati yang suci. CINTA YANG SUCI.

Kami(yang berani setia) jauh lebih hebat dari korang lah(player yang tak gune).

WHAT GOES AROUND COMES AROUND.
BREAK ONE HEART, THAT ONE HEART WILL BREAK YOURS HARD.

by; Midnight Dweller

No comments:

Post a Comment