7/25/12

Ex , im still stalking you..

Assalamualaikum , helloo :)

Done with sahur and subuh prayer , aku nak cakap pasal "stalk" . Dalam hidup kita , itu hal biasa , stalk org sana orang sini . Stalker ni makin hari jadi makin menular plak pada mata aku :D ahakss..

Why kita stalk orang ? especially ex kita ? Dulu masa tga couple , kita stalk dia . Da break pun , still stalk lagi . Perasaan yg kita rasa same jek , ingin tahu and last2 cemburu :D tapi kalau dulu kita jeles , still bole mngadu dgn couple yg kita ta suka dia kawan dgn org tu , org ni but now ? semua dah berubah.. Kita cuma mampu makan hati jek .

Tapi tak salah jadi stalker , thats mean kita still sayang ex kita and still nak tahu pasal dia every second , kan ? :) Don't deny , aku pun pernah rasa and aku still buat benda tu walaupun ex aku da ada couple lain haha meroyan :D

Aku bagi tips sikit la ehh mcm mana nak buat supaya kita less stalk ex kita ataupun berhenti terus . First , cut all ur connection dgn diorang . Unfriend fb , unfollow twitter , kurangkan kegatalan tgn nak call or text diorang . Tapi kalau ta bole handle jugak , ahh kau buang jelaa no dia yeee :) And time couple , confirm ah mesti byk punya barang tanda ikatan cinta tu kan , kau letak dalam satu kotak , kau simpan kat tempat yg kau memg jarang gila tgk . Bawah katil kau ke , katil mak kau ke . Kt mana2 jek ah , jnji jgn slalu tgk . Itu buatkan kau tringat ex kau and saat tu jugk kau terus capai lappy , stalk dia.. Ta mau ta mau :)

Ini jelaa yg aku buat dulu in order to forget my ex :) And yeah aku berjaya sebab aku tgk daripada aku makan hati bukak fb dia , stalk dia , cemburu , marah , berperang dgn diri sendiri , better aku unfriend . After a while lepas rasa mcm dah stable , aku contact dia slow2 , treat dia as a friend but i'll never friend dia balik kat fb selagi dia ta putus dgn couple dia skrg :)

Dalam hidup ni , ada perkara yg kita tak mampu nak cerita pada sahabat betapa peritnya sesuatu , hanya pada Allah kita boleh luahkan :) so have a nice day peeps.. ingat , kalau boleh g bazar bawak rm5 jek , cukup sebenarnya :)

by HatiDunia

No comments:

Post a Comment